dag 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jade Vermeulen - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Jade Vermeulen - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Jade

Blijf op de hoogte en volg Jade

05 Februari 2017 | Curaçao, Willemstad

Oké, ik ga dit doen. Ik ga regelmatig updaten, foto's toevoegen en verhalen delen. IK KAN DIT. (Ik geef mezelf een maand tot ik het weer vergeet/ geen tijd meer heb/ geen zin meer heb. Maar je weet wat ze zeggen, een goed begin is het halve werk).

Gister ben ik met een half uurtje vertraging om 3 uur s'middags aangekomen. Samen met nog een meisje werden we opgehaald en naar onze appartementen gebracht. Het vliegveld ligt helemaal aan de andere kant van de stad als mijn huisje en toch is het nauwelijks twintig minuten rijden. Willemstad is klein!

M'n huisje is klein maar fijn. Ik heb een tweepersoonsbed, een eigen bad kamer, een eigen keukentje, een ventilator die half werkt en een douche die alleen maar koud water geeft. En oh wat is een koude douche fijn want het is hier warm.

Dinsdag begint m'n stage pas dus heb ik nu nog fijn even de tijd om de stad te verkennen en om een beetje te acclimatiseren.

Er gaan hier dingen erg anders dan in Nederland. Zo moet je je elektriciteit opwaarderen zoals je doet met een prepaid telefoon, en als je punten op zijn houd alles er ook gewoon meteen mee op. Volgens mij moet ik m'n water ook op waardeerden, als ben ik er nog niet helemaal achter hoe je dat doet.

Ook moet ik het bussysteem hier gaan uitzoeken hoe dat werkt want de dicht bijzijnde supermarkt is ongeveer een uur lopen (en niet een kwartiertje zoals de locals me hier vertelde... )

Gelukkig hoef ik niet al te veel heimwee te krijgen aangezien ze hier in de winkels alles verkopen. Van drop, tot stroopwafels, tot chocolade pasta van het Jumbo huis merk.

Temperatuur: 28 graden
Lucht: half bewolkt
Muggenbulten: stuk of 20


Dikke Kus!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Stage in Curacao

Stage op Jeugd Theater Drazans

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Dag 13

05 Februari 2017

dag 2
Jade

Actief sinds 04 Feb. 2017
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 6911

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 23 Juli 2017

Stage in Curacao

Landen bezocht: